Interesujące koncepcje na opracowywanie stron wzrastają jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, bo coraz większa ilość Odbiorców w Polsce „robi sprawunki” poprzez sieć, zaś do punktów stacjonarnych zmierzają wyłącznie zapoznać się z wytypowanym artykułem (zatem tym, jak między innymi on w faktycznie wygląda). Zdarza się, że pełne biznesy „przeprowadzają się” do wirtualnego świata, odstępując puste lokale oraz licząc na poważne oszczędności. Oprócz tego każdy Nabywca czasem może liczyć na to, że produkt jest naprawdę znakomitej jakości, przykładowo żaden inny Klient go wcześniej nie mierzył. Niewielkie i konkretne przedsiębiorstwa zgłaszają się zatem do agencji reklamowych, by one zajęły się utworzeniem fascynującej i skutecznej strony. Konstruktorzy stron opracowują zatem coraz to bardziej nowatorskie koncepcje, w większości bazujące na WordPressie.
Najpopularniejszym trendem w 2016 roku była uniformizacja strony rysunkowej i rozmieszczenia wszelakich detali na stronie. Zazwyczaj była ona podzielona na dwie albo trzy części, jednakże klienci natychmiast się znużyli powielanymi schematami. Wszystkie atrakcyjne strony, przykładowo sklepów z ofertą produktów drogeryjnych, prezentowały się prawie tak samo, natomiast to na pewno przedłożyło się na sprzedaż. Obecnie układ strony internetowej, projektowanie grafiki oraz pozostałych elementów wcale nie odbywa się już na owych wytycznych. Osoby stawiające strony zmierzają do wyeksponowania wyjątkowych właściwości specjalności Klienta.
Trend ten stał się nadzwyczajnie popularny oraz bazuje na zagospodarowaniu poprzez grafikę pełnej rozległości monitora. Po pierwsze – koncentracja klienta w ogóle nie rozciąga się na kolejne fragmenty, po drugie – przyciąga świetnie dopasowaną grafiką do późniejszego przeszukiwania witryny. Ekrany inicjalne nasycone są w pełni fotografiami, grafiką ze sloganem bądź włącznikami akcji. Mogą być zastygłe bądź spełniać rolę slydera. Ogromnym plusem jest to, że niniejsze części przystosowują się na potrzeby monitorów na notebookach i wielkich monitorów. Idealnej jakości fotografię powinno przygotować specjalistyczne studio graficzne.
Gigantyczna, wysokiej jakości grafika zaintryguje spojrzenie niejednego Konsumenta. To twórczy projekt, aby uatrakcyjnić wygląd strony. Większość ludzi jest wzrokowcami, stąd tym bardziej opłaca się w taki komponent zainwestować. Nie wykorzystujmy w rzeczywistości jednak z tzw. banków darmowych fotografii, w szczególności wtedy, gdy nasza marka ma się niewątpliwie wiązać z profesjonalizmem. Dużo lepiej zlecić opracowanie elementów graficznych pewnemu grafikowi, który zatroszczy się o to, aby wszystkie miały korzystny nastrój oraz współgrały z rozkładem witryny.
Material design to styl bazujący na gładkich kolorach oraz na korzystaniu z świateł i cieni. Google zasugerowało się tu typowym papierem i tuszem. Głównym motywem było zwiększenie zrozumiałości stron, jak i usprawnienie minusów, jakie były dostrzegalne w stylu flat. Inaczej mówiąc, material design to: usytuowanie w trójwymiarze (zgodnie z hierarchią składników), wyraziste i znakomicie przystosowane kolory (jeden ton pierwszorzędny oraz pozostały barwnik specjalny, przykładowo do wyróżnień), instynktowne ikonki (maksymalnie gładkie, z nieskomplikowanymi wykończeniami prostych, z zastosowaniem proporcji 2dp), zdjęcia oraz ryciny wektorowe (dobrane do klimatu strony internetowej; tekst ulokowany na grafice musi obligatoryjnie widnieć na gradiencie; mówiąc w skrócie nie wolno przedawkować z przyciemnianiem) i typografia oparta o krój Roboto.
Przeważająca część eksploatatorów Internetu wcale nie bierze od sprzedawców tego, czego się domagają. Wchodzą na stronę i co oglądają? Niespecjalny projekt logo, bardzo dużo zbytecznych wpisów (jakie mają możliwość przewijać w nieskończoność), a w ostateczności są obrzucani ulotkami informacyjnymi o tym, by koniecznie zapisać się do newslettera, skorzystać z promocji (które bez wątpienia za sekundę się skończą) czy porozmawiać z zawodowcem (który co minutę ustawia się na czacie i wcale nie jest to „żywa postać”). Konsumenci potrzebują tego, aby uzyskać psychiczną relację z artykułem czy jeśli to osiągalne – ze sprzedającym. Nie chodzi tutaj o „targowanie się”, lecz drogę zaufania. Świetnym zamysłem jest stąd opowiedzenie czegoś o swojej firmie. W ostatnim czasie określa się to wyrażeniem „storytelling”, więc informowanie o takich sprawach, jak: kim jest każdy członek firmy, co jest w stanie zaoferować ten wytwórca etc. Opisana strategia reklamy ekspresowo przemawia do konsumentów i gwarantuje lepsze wyniki aniżeli męczące okna, które wyskakują na stronie.
Jeśli zamierzasz wiedzieć o wiele więcej, kliknij w odnośnik z boku – Reklama Toruń – a odnajdziesz znacznie więcej informacji.